هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

صلاه كمبيوتريه

بنت البابا كيرلس
    بنت البابا كيرلس
    Admin
    Admin

المنتدى العام صلاه كمبيوتريه

مُساهمة من طرف بنت البابا كيرلس الإثنين مارس 17, 2008 2:57 pm

صلاه كمبيوتريه

يارب خليني دايما

connectedبيك علشان اكون onlineدايما تعال و اشغل كل free spaceاللي عندي خلي علاقتي معاك دايما updateولو جه يوم virus وخلاني infectedلو سمحت اعمل لي scan تعال انت واعمل repair لقلبي 0واعمل check لكل حياتي وحتي لو كنت damageتعال واعمل formatزي ما تحب يارب انا مليان badsectorتعال واعملي fix error نفسي اعمل save لكل كلامك 00بس قلبي out of space تعال و empty my recycle bin علشان اكون free ليك ولو كان كلامك ضاع مني اعمل restore ورجعني بقوه ليك يا رب ال volume label بتاع قلبي وهو your name تعالي واعمل double click وopen قلبي ليك ده انت يا ربي اللي وحدك تقدر تساعدني علشان اعمل close لكل ابواب الخطيه اعمل explore لكل حياتي و delete يارب كل temp اللي معطلني عنك تعال و print صورتك في حياتي خليني copy من قديسيك واجعلني دائما run في طريقك دا انا محتاج help كبيره منك تعال يارب و start معايا من جديد وerase كل اثامي و insert سلامك في قلبي ارجعني يا الهي ال standard mode اللي خلقتني عليها يا مخلصي save طريقك في قلبي 000

صلوا من اجلي

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 20, 2024 12:09 am