هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

3 مشترك

سوال هام جدا اجدا

بنت البابا كيرلس
    بنت البابا كيرلس
    Admin
    Admin

المنتدى العام سوال هام جدا اجدا

مُساهمة من طرف بنت البابا كيرلس الثلاثاء أبريل 01, 2008 10:34 pm

lol! lol! اولا ازيكوا عندى سوال هام لشباب وارجوا الرد بصراحة والبنات تدخل تقولى انا كلامى صح ولالا

سوالى لية البنت الى انت بتحبها وبتكلمها على النت لية بتزعل لما اخوك يكلمها او قريبك او اعز صديق ليكوعاوزة الرد بصراحة انا بصراحة حصل معاية وحصل مع بنات كتير بليز جاوبونى

عدل سابقا من قبل mesh_mesha55 في الأربعاء أبريل 02, 2008 1:28 am عدل 1 مرات
    hanan
    عضو مميز
    عضو مميز

المنتدى العام رد: سوال هام جدا اجدا

مُساهمة من طرف hanan الثلاثاء أبريل 01, 2008 10:46 pm

هاي يا حلوة انا بتوقع انو سؤالك يتفهم باكتر من طريقة وممكن كل شخص يكون عندو سبب معين غير الشخص التاني
    يعني ممكن الشب اللي ما بيحبش انو حبيبتوا تتكلم مع اخوا ممكن يكون بغير عليها من اي حد حتى اخوه
    وممكن يكون ما بحبش انها تتكلم مع حد بيعرفوا عشان هوا مش قايل انو بيحبها مثلا ويخاف انو هي تغلط وتقول وهو مش عايز القصة تتنشر مثلا
    في كتير احتمالات وبتختلف حسب طبيعة الشب وحسب القصة اللي بينهن
    يعني بالاخر بتمنى الشباب يدخلوا ويردوا علينا ويقلولنا ليش ممكن يمنع شب حبيبتوا انو تحكي مع اخوه او مع اي صديق ليه بيعتبروا زي اخوه
    walid makar
    عضو نشيط

المنتدى العام رد: سوال هام جدا اجدا

مُساهمة من طرف walid makar الأربعاء أبريل 02, 2008 1:39 pm

هاي سؤال جميل انا هاقول رأيي - بس انا مش بعمل كدة - وهو ان اللي بيعمل كدة مش بيبقى واثق في نفسه وخايف من اللي بيراسل حبيبته يكون منافس ليه في حبها وده دليل على حاجة اصعب من كدة وهو عدم ثقته في حبها ليه , واخيرا ده مجرد رأي اذكروني في صلاتكم

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 10:42 pm