هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ناكسة ولا واكسة دي شكلها كارثة

كنت مديوناَ
    عضو مميز
    عضو مميز

المنتدى العام ناكسة ولا واكسة دي شكلها كارثة

مُساهمة من طرف كنت مديوناَ الثلاثاء أبريل 07, 2009 2:50 pm

سلام ونعمة حبايبي اعضاء وزوار احلى منتدى
    دة موضوع في حياة كل واحد فينا وكل واحد هيلاقي نفسة صورة من حاجة في الموضوع دة
    وانا عايز كل واحد يقرر بنفسة الصورة بتاعته ايه هنا

1- رايح جاي وجاي ورايح متوتر اوي قلقان جدا وبتفكر كتير ( يا ترى هوة مين اللي هيكسب الماتش )ناكسة ولا واكسة  دي شكلها كارثة Confused

2- متنرفز يااااه متأخر خلاص مابقاش في وقت يا نهار ابيض كتير كدة بجد ( مش هتلحق السهرة بليل مع اصحابك )ناكسة ولا واكسة  دي شكلها كارثة Confused

3- مشغول اوي مش لاقي وقت لا كدة كتير عليا اوي كل دة شغل (عايز الحق الاكل في البيت جعاااااااااااااااااان )ناكسة ولا واكسة  دي شكلها كارثة Confused

4- بحبك اوي بموت فيكي خلاص انا خلصت كل الكلام عليكي ( مش لاقي كلام تاني من قلبك )ناكسة ولا واكسة  دي شكلها كارثة Confused

5- يالهوي ياني مفيش مواصلات الدنيا برد اوي بردان يا ناس مش قادر ( عايز تنام تحت بطنيتك بسرعة اوي )ناكسة ولا واكسة  دي شكلها كارثة Confused

6- حيران هتتجنن يا ناس حد يقولي ( هوة انا هروح فين النهاردة )ناكسة ولا واكسة  دي شكلها كارثة Confused

7- زهقان مش عارف اعمل ايه مفيش حاجة في حياتي مفيش جديد (كل عمري فاضي )ناكسة ولا واكسة  دي شكلها كارثة Confusedناكسة ولا واكسة  دي شكلها كارثة Confusedناكسة ولا واكسة  دي شكلها كارثة Confused

كل الحاجات دي في حياتنا موجودة يوميا بنفكر فيها
    السؤال هنا

هل نقدر نقلب الحاجات دي في صالح ربنا يعني مثلا
    نكون متوترين وقلقانين علشان خايفين نتأخر على معاد الصلاة اللي محددينه لنفسنا علشان نقابل فيه ربنا

او اني كل يوم اقرا الانجيل علشان الاقي كل يوم حاجة جديدة في حياتي ومحسش بالزهق
    فكروا يا اخواتي واتركوا الرد في قلوبكم

اذكروني في صلواتكم

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء مايو 08, 2024 10:01 am